Livet mitt er fullt av store og små velsignelser i hverdagen! Noen ganger kan de være vanskelig å få øye på, andre ganger slår de meg rett i trynet. Uansett, store eller små velsignelser...de vitner ihvertfall om Guds himmelske nærvær!

søndag 8. januar 2012

Rosa elefantkaker med grønne prikker...

Idag var dagen for å teste ut min nye Kenwood kjøkkenmaskin. Jeg hadde en liter surmelk som hadde sin siste dag idag, og det var derfor greit å bruke denne til noe. Nemlig rosa elefantkaker med grønne prikker på. Jeg har alltid fantasert om at det finnes elefanter som er rosa og har små grønne prikker over hele kroppen...så hva er vel mer naturlig enn å lage elefantkaker som ser slik ut? Oppskriften kommer fra barneårene med heimkunnskap, og smaker SUPERT!

Her er et par bilder:



Rosa og grønn røre. Tupperwares Squeeze-it var et selvsagt redskap i prikkelagingen.













Her står kakene i ovnene, snart ferdige...NAM, NAM, NAM...

2 kommentarer: