Livet mitt er fullt av store og små velsignelser i hverdagen! Noen ganger kan de være vanskelig å få øye på, andre ganger slår de meg rett i trynet. Uansett, store eller små velsignelser...de vitner ihvertfall om Guds himmelske nærvær!

søndag 15. april 2012

Et uventet savn etter Bergen...

Den siste tiden har jeg fått en umenneskelig lengsel etter Bergen...tro det eller ei, men til tider vurderer jeg å vurdere å flytte tilbake. Jeg vurderer fortsatt vurderingen, men har ikke kommet så langt at jeg vurderer å flytte tilbake...enda! Jeg bodde hele 5 år i Bergen, og hadde de beste årene i mitt liv der oppe...nå savner jeg det Bergenske livet! Jeg kjenner at det å høre bergensdialekta gjør noe med meg, mangelen på Lyder Horn og Ulriken i Stavanger, savnet etter husfellesskapet hos Solvei, og guttaboys i PK... *sukk* Det hjelper da kanskje ikke å høre to bergensere snakke en hel lørdagskveld, gå tur langs en elv, fremfor opp på Ulriken, og det å se Varg Veum på kvelden. Jeg sa da jeg flyttet til Stavanger i mai-2011 at dersom jeg ikke flyttet på det tidspunktet, ville jeg være fanget i Bergen for resten av livet...jeg flyttet litt for sent...Jeg vil tilbake til Bergen! Redd meg den som kan...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar